Katalóg ZADARMO - obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“ďalej v texte len Podmienky”) spoločnosti Ekonomické stavby s.r .o., so sídlom Pohranická 391, 951 01 Štitáre IČO: 36 544 493, IČ DPH: SK 2020153630, obchodná spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Nitra, odd.: Sro, vl.č.: 12894/N e-mail info@ekonomicke-stavby.sk, telefónne číslo 037/ 655 99 11, („Spoločnosť Ekonomické stavby s.r.o.” § 273 zákona č. 513/1991 Zb. , Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov („Obchodný zákonník“) vzájomné práva a povinnosti vás, ako objednávajúcich a nás, ako ponúkajúcich, vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy - zmluvy o dodávke katalógu („Zmluva“) uzatvorené prostredníctvom objednávkového formulára na webových stránkach https://www.ekonomicke-stavby.sk.

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu: https://podnety.mg-service.sk/36544493-zakladne-informacie-2/.

Ustanovenia týchto Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Ako iste viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti nás a vás, a Zmluva je tak uzatvorená dištančným spôsobom v prostredí webových stránok, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („https://www.ekonomicke-stavby.sk“).

Pokiaľ niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu vašej objednávky v našom formulári, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

1. Definícia pojmov

1.1. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za katalóg. Katalóg je ZADARMO, Cena katalógu je 0 EUR.

1.2. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie katalógu. Za jeho zabalenie nie sú účtované žiadne poplatky.

1.3. Celková cena zodpovedá cene za dopravu, nie sú účtované žiadne dodatočné poplatky.

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov.

1.5. Objednávka katalógu je Váš záväzný návrh a žiadosť o zaslanie Katalógu našej spoločnosti.

1.6. Vy ste osoba objednávajúca na našich webových stránkach, ďalej označovaná ako kupujúci.

1.7. Katalóg je katalóg domov a služieb našej spoločnosti.

2. Všeobecné ustanovenia a poučenie

2.1. Objednávka katalógu je možná cez webové rozhranie a taktiež na základe telefonickej žiadosti.

2.2. Pri Objednávke katalógu je Vaša povinnosť poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste nám poskytli v Objednávke katalógu teda budeme považovať za správne a pravdivé.

3. Uzatvorenie zmluvy

3.1. Zmluvu s nami je možné uzatvoriť iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované nami teda nad rámec celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.

3.3. Na to, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste vytvorili Objednávku katalógu. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:
a) Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Katalógu; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci užívateľského prostredia objednávkového formulára, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe spôsobu doručenia katalógu a platby;
b) Svoje identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme mohli doručiť Katalóg, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

3.4. V priebehu tvorby Objednávky môžete až do doby jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Objednať s povinnosťou platby" Objednávku dokončíte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, v opačnom prípade nebude možné Objednávku dokončiť. Na potvrdenie a súhlas slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla „Objednať s povinnosťou platby“ budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo nám.

3.5. Vašu Objednávku vám v čo najkratšom čase po tom, ako nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky. Potvrdením Objednávky dochádza k uzatvoreniu Zmluvy medzi nami a vami.

3.6. V prípade, keď dôjde k uzatvoreniu Zmluvy, Vám vzniká záväzok k zaplateniu Ceny prepravného. Kým nebude uhradená Cena za dopravu, nevzniká nám povinnosť vám zaslať vami objednaný Katalóg.

4. Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastníckeho práva

4.1. Cena je vždy uvedená v rámci objednávkového formulára, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou za dopravu uvedenou v rámci objednávkového formulára a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

4.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.

4.3. Platbu Ceny za dopravu Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odoslaním Katalógu. Úhradu Ceny za prepravu môžete vykonať online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány. Iný spôsob úhrady Ceny za prepravu nie je možný.

4.4. Vlastnícke právo ku Katalógu na vás prechádza až po tom, čo zaplatíte Cenu za prepravu a Katalóg prevezmete.

5. Doručenie katalógu, prechod nebezpečenstvo škody na veci

5.1. Katalóg vám bude odoslaný najneskôr do 5 pracovných dní a bude doručovaný prepravnou službou Packeta, s podmienkou odberu na výdajných miestach tejto spoločnosti.

5.2. Katalóg je možné doručiť iba v rámci Slovenskej republiky.

5.3. Doba doručenia Katalógu vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu doručenia a platby. Predpokladaná doba doručenia Katalógu vám bude oznámená v potvrdení objednávky. Doba uvedená v týchto Podmienkach je iba orientačná a môže sa líšiť od skutočnej doby dodania.

5.4. Po prevzatí Katalógu od dopravcu je vaša povinnosť skontrolovať neporušenosť obalu Katalógu a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a nám. V prípade, že došlo k poruche na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je vašou povinnosťou Katalóg od dopravcu prevziať.

5.5. V prípade, keď porušíte svoju povinnosť prevziať Katalóg, s výnimkou prípadov podľa čl. 5.4. Podmienok, nemá to za následok porušenie našej povinnosti vám Katalóg doručiť. Zároveň to, že Katalóg neprevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi nami a vami. Nám ale v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne Katalóg uskladniť. Pokiaľ sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné v deň, kedy vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na uhradenie Ceny za dopravu, prípadne na nárok na náhradu škody, pokiaľ vznikla.

5.6. Pokiaľ je z dôvodov vzniknutých na vašej strane Katalóg doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je vašou povinnosťou nahradiť nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

6. Riešenie sporov so spotrebiteľmi

6.1. Nie sme vo vzťahu ku kupujúcim viazaní žiadnymi kódexmi správania.

6.2. Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@ekonomicke-stavby.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

6.3. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy - zmluvy o dodávke katalógu uzavretej elektronickými prostriedky alebo prostredníctvom Odboru medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na tel. č. 02/58 27 21 23.

6.4. Európske spotrebiteľské centrum v SR, Mlynské Nivy 44/A, 827 15 Bratislava, Slovenská republika, alebo prostredníctvom internetovej adresy: https://esc-sr.sk/podanie-staznosti/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21 mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

7. Záverečné ustanovenia

7.1. Všetku písomnú korešpondenciu si s vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená v našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

7.2. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých zmlúv, ale iba zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny.

7.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a pokiaľ stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme my aj vy právo od Zmluvy odstúpiť.

7.4. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u nás, ale nie je vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

7.5. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1.3.2024.